Máte vášeň pro cestování a hledáte práci, která by vám umožnila spojit koníček s kariérou? Práce v cestovní kanceláři může být ideální volbou. Neustále rosteme a hledáme nové talenty, které se k nám připojí se stejným odhodláním a zápalem.
V ČR máme přes sto poboček a na kontě už téměř 2 miliony zákazníků. My už naše vysněné místo našli. Chcete ho taky?
Jak vypadá náborový proces?
Náborový proces v cestovní kanceláři se obvykle skládá z několika kroků:
- Životopis: Pošlete nám svůj životopis nejlépe i s motivačním dopisem. Oba dokumenty si pečlivě přečteme a vyhodnotíme, zda vaše zkušenosti a znalosti odpovídají požadavkům dané pozice. Odesláním životopisu souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů společností Alexandria, a.s. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Alexandria, a.s. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 3 měsíce od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost Alexandria, a.s.
- Pozvánka na pohovor: Pokud nás váš profil zaujme, pozveme vás na osobní pohovor. Máte-li to do hlavního města daleko, rádi se s vámi potkáme online. Většinu pohovorů se snažíme uskutečnit u nás na centrále v Praze.
- Pohovor: V prvním kole se s vámi setká Katka nebo Pavla z personálního oddělení a spolu s nimi zpravidla i váš budoucí nadřízený.
- Úkol navíc: V některých případech, převážně u odborných pozicí, zadáváme k vypracování krátký úkol. O tomto kroku vás vždy předem informujeme.
Pozice v cestovní kanceláři
Cestovní kanceláře nabízejí různorodé pracovní pozice, od prodeje zájezdů po specializované role v oblasti produktového managementu a průvodcovství. Zde je několik příkladů:
- Pracovník cestovní kanceláře: Hledáme pracovníka cestovní kanceláře na pobočce v Lázních Bělohradě. Hledáme spolehlivého člověka s veselou myslí a chutí pracovat a učit se. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. který blíže splňoval požadavky na pozici. Požadujeme: komunikační znalost AJ (další jazyky jako NJ apod.
- Produktový manažer: Cestovní kancelář Alexandria přijme pracovníka na pozici: produktový manažer.
- Průvodce: Milujete cestování? Máte svá oblíbená místa? Chcete se stát znalcem daných destinací a zařadit se do týmu našich průvodců, pro které cestování není jenom prací? Rádi mezi sebe přivítáme další cestovatele - profesionály. Jezdíte na kole, máte projetý kus světa a dovedete si poradit s organizací?
- Kuchař na školní zájezdy: Hledáme kuchaře na školní zájezdy, kteří by během zájezdů připravovali polopenzi pro skupiny o velikosti 30 až 60 osob. Jedná se o výjezdy v délce 6 až 8 dní (včetně nočního přesunu) především zemí, jako Švédsko a Švýcarsko. První a poslední den cestujete se skupinou z ČR a zpět s tím, že je možné se účastnit poznávacího programu. Stravování se připravuje v kempech nebo na horských chalupách. Horské chalupy mají vybavené profesionální kuchyně, v případě kempů je často nutné si vystačit s běžnou kuchyní. Vzhledem k přepravě potravin v autobuse a časovým důvodům (příjezd na ubytování první den) se využívá sterilovaných jídel nebo se využívá “jednodušších” jídel z trvanlivějších potravin.
Požadované znalosti a dovednosti
Pro různé pozice se mohou lišit požadavky na znalosti a dovednosti. Obecně se však hodí:
- Komunikační dovednosti
- Znalost cizích jazyků (zejména angličtiny)
- Organizační schopnosti
- Znalost účetní problematiky (u některých pozic)
Proč pracovat v cestovní kanceláři?
Práce v cestovní kanceláři nabízí řadu benefitů a příležitostí:
- Motivace vysokého výdělku a možnost cestovat.
- Možnost kariérního růstu a získávání nových zkušeností. Invia mi dala možnost získávat nové zkušenosti nejen v oblasti cestovního ruchu. I když mě práce prodejce bavila a naplňovala, rozhodla jsem se, že chci kariérně růst a posunout se dál.
- Přátelský kolektiv a firemní kultura. Mnoho našich zaměstnanců jsou přátelé i mimo pracovní dobu. Občas je na náš účet posíláme na společné výlety.
- Stabilita a jistota. Firma se ke mně nikdy nepostavila zády, líbí se mi její stabilita a možnost dalšího kariérního růstu mě žene dál.
- Vzdělávání a rozvoj. Chceme mít vzdělané a šťastné zaměstnance.
- Hrazené volno. Každý zaměstnanec má právo na hrazené volno, když je potřeba.
Zkušenosti zaměstnanců:
Po několikaletých managerských zkušenostech a následném vlastním podnikání se nakonec doslova mou druhou rodinou stala Invia. Jsem moc ráda, že jsem tuto nabídku před lety přijala. Začínala jsem jako prodejce zájezdů, v průběhu času jsem se pak stala Team Leaderem skupiny. Po dvou letech působení jsem se dostala na pozici managera pobočky pro Prahu. Momentálně vedu mladý kolektiv lidí a moc mě to baví.
Do Invia jsem nastoupila jako brigádník na vysoké škole. Můj původní záměr byl v této firmě zůstat rok, maximálně rok a půl, než dokončím své studium.


Zanechat komentář