Majitel společnosti Toy Traveling, Marek Hlávka, plánuje na přelomu roku obnovit prodej „zájezdů“ pro plyšové hračky.
Společnost Toy Traveling zahájila za velké mediální pozornosti činnost počátkem roku 2010 poté, kdy Hlávkův nápad zaujal investory v pořadu České televize Den D.
Historie a zapojení Tomia Okamury
Menšími spolumajiteli firmy se tehdy stali bývalá ministryně informatiky Dana Bérová a podnikatel v cestovním ruchu Tomio Okamura. Okamura i Bérová se z firmy stáhli, uváděné důvody se přitom liší. Hlávka tvrdí, že to bylo na jeho popud, neboť si chce firmu řídit sám.
Okamura naopak mluví o „účetních nesrovnalostech, které vznikly Hlávkovou nezkušeností“.
Nicméně, Okamura se o celém projektu vyjádřil pozitivně: „Ale já jsem absolutně spokojen. Potvrdilo se, že jde o unikátní nápad, který bez jediné investice do reklamy přitáhl zájem celého světa. Skutečně jsem si to užil, Markovi dál držíme palce.“
Nový začátek a plány do budoucna
„Máme nasmlouvané lidi po celém světě, kteří budou zařizovat zájezdy vedle Prahy do dalších osmi měst,“ řekl deníku E15 Hlávka. Spolupráce se prý děje na základě franšízy; platby poplynou do české Toy Traveling zpětně za každou odbavenou hračku.
První destinací, kam mohou majitelé své chlupaté miláčky vyslat a nechat si zasílat fotografie jejich cestovních aktivit, se stane Praha. Princip fungování cestovní kanceláře je jednoduchý. Zájemce si na webových stránkách sendyourdarling.com objedná vybraný zájezd, zaplatí a pošle svého plyšáka do Prahy či do jiného města.
Zde cestovní kancelář hračku nafotí před nejvýznamnějšími pamětihodnostmi nebo například při obědě v restauraci. Fotografie jsou poté spolu s plyšákem zaslány zpět zahraničnímu majiteli. Ten se pak může pochlubit svým kamarádům, kde všude plyšák byl a jaké měl hezké zážitky.
V přihlášce k zájezdu by neměla chybět ani informace, zda plyšák patří nebo nepatří mezi abstinenty nebo vegetariány. Základní zájezd stojí 90 eur (asi 2350 korun). K dispozici jsou však i další druhy zájezdů, takže plyšák si může za 150 eur (asi 3900 Kč) užít například i masáže nebo aromaterapii. Připravují se prý i další příplatkové položky pro ty nejstarostlivější vlastníky.
V seznamu nabízených cílů cest Prahu doplní i nabídka několika dalších evropských měst. Start podniku předcházely průzkumy na internetových sociálních sítích v zahraničí.
„Na japonském trhu je například poptávka po tom, aby se plyšák mohl jít podívat na zápas ve fotbale nebo v hokeji,“ uvedl Okamura. V plánech je proto nabídnout plyšákům návštěvu fotbalového stadionu Bayernu Mnichov.
Inspirace a cílová skupina
„Skutečně nejde o žádný vtip, ale o reálnou cestovní kancelář,“ ujistil Okamura, známý působením ve funkci mluvčího Asociace českých cestovních kanceláří a agentur. Inspirace k nápadu založit neobvyklou cestovkní kancelář prý pochází z francouzského filmu Amélie z Montmartru.
Ceník služeb Toy Traveling
| Služba | Cena |
|---|---|
| Základní zájezd | 90 EUR (cca 2350 Kč) |
| Zájezd s masáží a aromaterapií | 150 EUR (cca 3900 Kč) |


Zanechat komentář